Делът на Samsung в Китай е бил под 1% към края на 2017

11 Апр 2018 | 09:00 184
Делът на Samsung в Китай е бил под 1% към края на 2017

Надеждите на компанията са в Galaxy S9

Пазарният дял на Samsung в Китай е паднал до 0.8% през последното тримесечие на 2017, сочи проучване на Strategy Analytics, цитирано от softpedia. Компанията е заемала 12-то място сред производителите, а начело по доставени смартфони са местните производители Huawei, Oppo, Vivo и Xiaomi. Apple е била на пето място, според цитираното проучване.

Това развитие е доста изненадващо, имайки предвид първото място, което компанията заемаше в периода 2011 – 2013. Негативното развитие за корейския производител се отдава най-вече на бързия просперитет на китайските компании.

Samsung все пак се надява, че с пускането на Galaxy S9 в страната ще може да възвърне част от загубените позиции. Според непотвърдена информация обаче продажбите на новата серия са под очакваното в световен мащаб.

 

Коментари