Stealth-ът на бъдещето може да се лиши от движещи елементи
В полза на по-добра защита срещу радарите!
Въпреки твърденията на мнозина, военните самолети не са невидими за радарите. Един от основните проблеми се изразява в елеваторите на самолета, които служат за маневриране и контролиране на самолета. И ако наистина армията се опитва да победи радарите, най-вероятно ще има нужда от Уил Харли и Алек Бенетс - студенти от университета в Манчестър.
Двамата разработват технология, която ще елиминира механичния/радарен проблем на самолета, използвайки само въздушните потоци около самолета.
Бил Кроутър, водещият професор на експеримента, обяснява как неговият екип прилага практически умения в среда, която не е променяна цели 60 години. Вместо да се чупи крилото, то трябва единствено да промени въздушния поток около себе си.
Задачата на екипа в никакъв случай не е особено лесна, защото трябва да се интегрира система, която да избутва въздуха при свръхзвукова скорост. Това се постига чрез много малки дупки в крилото, от които да излиза въпросния въздух. От разстояние няма да видите някаква особена разлика със стандартното крило, но този път то няма да променя формата си.
Името на системата е MAGMA и все още е в процес на разработка. Въздухът идва директно от двигателя и се разпределя през определени отвори и така се постига контрол на полета. Другата използвана технология от англичаните се нарича флуиден векторен контрол на тягата. С него се използва вятър, който да насочва и изкривява въздушната тяга, която излиза от двигателя. Съчетанието между двете би могло да помогне за ефективен контрол не само на постъпващия въздух, но и от изгорелите газове при напускането на двигателя. Някои военни самолети в този случай имат механични дюзи, с които да насочват струята си, но те често създават проблеми с механичните дюзи. Ето защо в този случай опитите са свързани с елиминиране на механиката и употребата на много по-чиста въздушна струя.
На този етап, тестваните прототипи изобщо не са проектирани, за да бъдат маневрени или невидими за радарите. Идеята на учените от Манчестър е да разработят MAGMA и след това да я интегрират в самолети, които биха разполагали с по-съвършена форма. Следващите тестове ще бъдат свързани с налагането на авио стандарт, който означава висока издържливост и перфектна електроника за контрол. Другата важна част е изработването на клапани, които да издържат при температура на въздуха от 200-300 градуса по Целзий. MAGMA прототипите в момента се управляват наземно от пилот, но ще измине време, преди пилота да може да седне и да не усети разлика в контрола на самолета. При евентуално покриване на условията, които са скорост от 600 - 700 км/ч, технологията може да навлезе в употреба при военните самолети, а и много по-късно при цивилните. Едно е сигурно, тази технология все още не е поставена в нито един самолет и няма втори аналог на нея по целия свят.
I don't regular recognize the elbow room I finished up flop here, only I believed this subject was erst large. I don't realize World Health Organization you are simply in spades you're passing to a well-known blogger when you are not already. Cheers!
viagra samples for sale
best generic cialis online reviews
cialis online no prescription
erection pills online viagra
tylenol tablets 500 mg
tylenol with acetaminophen
viagra 100mg england
prednisone price at walmart
alternative to lumigan
ventolin alternatives for asthma
what is in albuterol inhaler
breathing inhalers at walmart
cephalexin 250 mg for dogs
hydroxychloroquine over the counter usa
buy azithromycin z-pak